如果你一個人難過  請記住我愛你  我會在你身邊,在下一滴眼淚落下以前

是的,我會在你身邊 在下一滴眼淚落下以前

If he brings you happiness
Then I wish you all the best
It's your happiness that matters most of all
But if he ever breaks your heart
If the teardrops ever start
I'll be there before the next teardrop falls

 

Tho' it hurts to let you go
Darling I want you to know
That I'll stand by you if ever you should call
And if I should ever hear
That he made you shed a tear
I'll be there before the next teardrop falls

 

I'll be there any time
You need me by your side
To dry away every teardrop that you cried
If he ever leaves you blue
Just remember I love you
I'll be there before the next teardrop falls
Yes I'll be there
Before the next teardrop falls

 

如果他帶給你快樂
那我只好衷心祝福你

最重要的是你能夠快樂

但是,如果他傷了你的心

淚水開始流下

我會在你身邊,在下一滴眼淚落下以前

 

讓你離去,儘管令人心痛
親愛的,我要你明白

只要你打電話給我,我將隨侍在側

如果讓我聽到

他讓你流淚 我會在你身邊,在下一滴眼淚落下以前

 

任何時候我都會守在你身旁
你會需要我在身邊

拭乾你哭泣的每一滴眼淚

 

如果他讓你一個人難過
請記住我愛你

我會在你身邊,在下一滴眼淚落下以前

是的,我會在你身邊 在下一滴眼淚落下以前

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    vin1070 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()